torsdag 24 februari 2011

Här är jag!

Nu har jag jobbat ett par dagar igen och uppdateringen blir då urusel. Inte heller idag kommer det bli det mest intressantaste och längsta inlägget, tänkte bara visa er att jag lever.

Efter jobbet idag åkte jag ner till stan och hämtade ur Majas 1 års kort hos Per-Arne. Vi märkte redan när han tog eller försökte ta korten att Maja hade andra planer efter några minuter, så hon var inte den lättaste att fotografera. Men korten blev bra, jag är inte hel nöjd med alla korten, men det är lite charmigt att de inte alla är perfekta. Men det är verkligen hennes miner och uttryck på dessa bilder istället.
Nu är det bara det svåra valet att kunna välja ut vilket kort vi ska förstora. Ska man ta det bästa kortet och då passar det inte ihop med Hilmas, eller ska man ta ett annat kort som vi tycker lite mindre om men då är det likvärdiga. Vi får se hur det blir, vi får fundera ett litet tag. Förstorade man så fick man också två styckena 18*24 kort på köpet. Så då tänkte vi ta ett kort på Hilma från hennes 1 års kort och ett på Maja, så det ska ju väljas också. Viktiga bestlut att fatta!

Roines presenter är idag också färdiga, eller åtminstone inköpta och nu ska de bara slås in. Känns väldigt skönt, en sak mindre att oroa sig över tills på onsdag när den stora dagen är. Jag känner mig väldigt stressad över denna dag och det ska bli så skönt när middagen är avklarad och alla gäster är mätta och nöjda. Först väntar två dagars jobb innan kalasandet ska förberedas, dels med en storhandling, det får bli söndagens att göra tillsammans med städningen.

Det var en liten uppdatering från mig!

Inga kommentarer: