måndag 21 februari 2011

Måndag

Idag har jag varit hemma med Maja, som fortfarande hade feber imorse när hon vaknade, eller när jag väckte henne vid 10(!). Men efter ett sovpass på 3h och en alvedon så har hon varit riktigt pigg under andra halvan av dagen. Så nu ikväll somnade hon utan någon alvedon, vi får se om några timmar om det behövs någon då, men jag hoppas verkligen att febern och borta och att hon är frisk igen.

Så idag har Maja och jag haft en mysig dag tillsammans och när Roine kom hem åkte jag in till stan och lämnade in kläderna till försäljningen i Nävertorpskyrkan, spännande att se hur mycket som blir sålt den här gången.

Imorgon ska jag och min bror åka på äventyr, ett äventyr som kräver en del pengar och det skulle inte skadat om jag hade några fler slantar att röra mig på. Men nu gör vi det bästa av situationen och så ska vi se vad Norrköpings shoppingutbud har att erbjuda oss. Är sjukt taggad, till detta. En shoppingdag med mycket trevligt sällskap och dessutom helt barnfri, det är inte varje dag det händer!

Så nu är det dags att surfa runt lite och finna lite inspiration till morgondagens aktivitet!

Inga kommentarer: