tisdag 22 februari 2011

Tisdag=Shoppingdag

Nu har precis Hilma åkt iväg med sin mormor på en utflykt. Dom skulle hämta upp min moster och kusin och åka pulka, skidor och grilla korv. Så det var en uppspelt och glad Hilma nu på morgonen, som skulle få lite egentid med sin mormor utan sin lillasyster. Det blir inte lika ofta nu för tiden, av förståliga själ.

Så nu sitter jag här och väntar på att Roine ska komma hem från jobbet, pratade med honom för en stund sedan och han satt fast på motorvägen precis utanför Nyköping, han hade då suttit i kö i 1½h. Jag hoppas att han kommer hem om någon timme så jag kan åka och hämta upp min bror och sedan åka vidare mot Norrköping.
Jag hoppas att jag kan hitta lite födelsedagspresenter till Roine också, imorgon är det bara en vecka kvar till hans 30 års dag. Börjar faktiskt känna mig väldigt stressad över det hela, kanske inte presenterna men allt det andra. Mest över middagen på onsdag med släkten och lite över festen nästa fredag, en hel del kvar att fixa.

Nu är det dags att göra sig iordning, sen Norrköping.

Inga kommentarer: