torsdag 2 september 2010

Träningsvärk? JAPP!

Vilket underbart höstväder det är ute! Om jag inte hade träningsvärk efter gårdagens aktivitet så hade jag försökt mig på att träna idag med. Det blir nog en lugn dag, jag kan ju knappt gå! Så jag hoppas att vädret håller i sig i helgen med, så ska det allt bli lite mera träning igen. Nu har jag bara ett problem och det är att jag äger inga trräningskläder, igår gick det bra eftersom det var varmt ute. Är det så här kallt ute som det är idag kan jag inte träna i linne och träningsbyxor som slutar strax under knäna. Då fryser jag ihjäl på kuppen också. Det känns så onödigt att handla en massa nya kläder, om jag tröttnar efter en vecka (det finns risk för det). Problem!

Lillskruttan somnade sittandes i vagnen på väg hem från dagis idag, sötnosen! Då kanske man ska tänka igenom sitt bestut om att tycka det är morgon klockan 6. Visserligen gjorde saken inte det bättre när syster hennes vaknade 25 minuter tidigare. Herregud, när får man sova!? Så nu håller vi tummarna att Hilma inte är lika trött som hon var förra torsdagen. Det gör alla på dåligt humör.

Nu ska jag njuta av tystnade i 35 minuter innan det är dags att hämta Hilma på dagis och Maja vaknar. Sen är det full rulle.

Inga kommentarer: