onsdag 8 september 2010

Shoppingdag med mamma

Idag stod det Norrköping på GPSen, eller vi hittade dit utan, men hade vi haft en så hade det varit så!

Presentinköpen gick sådär! Den presenten som var minst vikigt och bråskande är nu klar och sen en viss del på en annan. Inte så lyckat alltså!
Leggingsletandet gick inte speciellt bra heller, det får fortsätta en annan dag, det måste det. Jag hittade därimot en underbar vinterjacka, som det stod Camilla på som jag bara måste köpa och det är snart, så den inte tar slut. Nu fanns det en svart och en cremefärgad, även om jag hellre vill ha den cremefärgade så blir det nog den svarta. Inte den praktiskaste färgen när man har barn. Jag hittade även ett par varmfodrade boots till mig som var lite för dyra för min plånbok idag, funderar på om det ska bli en födelsedagspresent. Det blir väl ändå inte kallt innan november=).

Skorna kommer från Scorett, perfekta för en kall vinter dag och min garderob!

Det sista stoppet var Toy´s r us, för att kika lite. De hade annonserat om lagerrensning upp till 80% förra veckan. Efter ett par dagar så brukar det inte finnas mycket kvar och jag trodde det mest skulle vara säsongsvaror, som utesaker och liknande. Ingenting sådant och det fanns en hel del kvar. Så nu står det lite undangömda julklappar och väntar=) Jag hittade en jättebra och rolig julklapp/present till en liten underbar kille, som snart tar sin mamma och pappa och flyttar tillbaka till Katrineholm, gissa vem=)? Kan självklart inte skriva vad det är här, men ett rikigt fynd och Hilma blev genast avundsjuk och ville ha en likadan. Jag betalade 450kr för 4 rejäla leksaker, som skulle kostat ca 1500kr. Bra va?! Om jag kommer ihåg ska jag visa er mina fynd, men det får bli först imorgon!

4 kommentarer:

Krillan sa...

Haha den här lilla fantastiska killen blir oerhört nyfiken...fast det kan vara så att hans mamma blir ännu mer nyfiken=)Vi får köra nedräkning från din födelsedag eller nått, för innan dess har vi ju nedräkning dit,haha.
Rings imorgon världens bästa!Puss från oss

Camilla sa...

Det har du helt rätt i, det blir kanske lite rörigt. Undra om Hilma är lika intresserad av att räkna ner till min födelsedag som eran flytt, tveksamt=)!

Du får allt snällt vänta, det kommer gå sååå fort=)!
Puss puss

Catarina sa...

Har du kollat på scorett outletten i Vingåker ifall snyggbootsen finns där till en billigare penning! Ett litet tips bara...

Camilla sa...

Det har jag inte tänkt på, får kolla upp det!