söndag 5 september 2010

Feel Good Söndag

Kollade för en stund sedan på sista avsnittet av One Three Hill för säsongen. Jag skrattade flera gånger och var nöjd över att det var ett "feel good"-avsnitt, enda till slutet! Visserligen satt jag på nålar och väntade på att någon skulle vara med om en olycka eller liknande, alla var bara så lyckliga. Vad händer sen 10 sekunder kvar av avsnittet, något gick helt fel! Nu finns det självklart en tanke bakom detta, det vet vi alla. Men kunde det inte bara få varit ett undantag?!
Nu får man snällt vänta månader på att se hur det går. Manusförfattaren måste kännas sig väldigt nöjd över detta! Skit också!

Undertiden jag skriver detta går reklamen för Svenska New York fruar på Kanal 5, vilket skit! "Älskade lilla barn, var har jag fått ett sådant talangfullt barn ifrån" eller en hund som blir oxtokig över att höra "sosse", eller var det för att han såg sin ägares sönderopererade ansikte?!
Jag ska medge att jag gillar att titta på Maria Montazamis alla underliga uttalanden och hennes blonda sätt att vara, en skön människa som inte fattar när hon gör bort sig och det är dags att sluta. Ett tidsfördriv på kvällskvisten!

Nog om detta! Nu är det dags att styra mot kylskåpet och ladda med lite choklad till filmen, det har blivit alldeles för lite av detta under helgen. Jag har helt enkelt inte hunnit med=).

Inga kommentarer: