fredag 24 september 2010

TGIF

Skönt att det är fredag och kanske kanske kan jag få en liten sovmorgon imorgon, vi får se=). Känner att jag skulle vilja sova ut någon gång, har varit så trött den senaste tiden och dessutom haft så konstiga och läskiga drömmar som hållit mig vaken delar av nätterna. Varje natt är det något nytt skumt som händer i mina drömmar, jag vill ju bara sova! Så i natt önskar jag mig en skönhetssömn utan läskiga drömmar!

Om en timme är det dags att hämta storbus på dagis och sedan blir det en snabb sväng in till staden för inhandling av lite mat. Se om barnen är på humör, så åker vi ner till Åhlens och handlar lite nya böcker, det är nämligen bokfestival. Hilma älskar böcker och snart tror jag att vi kan öppna bibliotek här hemma=).

Vi får lunchgäster idag av Kristin och Willson, som kommer runt ett. Så då ska helst maten vara klart också. Låter rätt så stressigt, men jag har förberett det mesta, så vi får se hur det går!
Mysigt ska det iallafall bli att träffa dom idag, det är det fler än jag som tycker. Det var det första Hilma sa när hon nyvaken kom in till mig imorse, "idag kommer Wille" och med världens största leende.

Så idag blir det en bra dag, jag vet det bara!

Inga kommentarer: