onsdag 22 september 2010

Ingenting är omöjligt!

Har precis kollat klart på det första avsnittet av "Berg flyttar in" för säsongen, älskar detta program.
För er som missade det så flyttade hon in hos Gunde Svan idag, som för övrigt måste vara bland de mysigaste personerna som finns, han blev det efter detta avsnitt iallafall.
Förutom att han var mysig, så var han sjukt ordningsam och det var dit jag ville komma. Han är värre än mig. Som ni kanske vet så älskar jag att planera och skriva listor över det mesta. Det går att skriva listor till allt. Gunde hade ett litet block där han skrev allt som skulle göras, hur lång tid det skulle ta och med en prioteringsgrad A-C. Där ligger jag i lä, så jag har en hel del kvar att lära=).

Kanske ska jag lägga den tiden på att ta tid på hur lång tid det tar när jag duschar istället, Gunde gör det på 1.23. Kanske något att sikta på!?

En skön kille helt enkelt!

För er som missade avsnittet, kolla in det här!

Inga kommentarer: