lördag 29 november 2008

Laddar och värmer upp...

Sitter här och väntar på att mitt naglellack ska torka och då får jag för mig att jag ska blogga. Tror att det var en dum idé, för snart kommer en eller flera naglar vara förstörda.
Ska om 45 minuter dra i väg till Flen, visst sörru! Nu fattar ni förstås ingenting, vad fan gör man i Flen en lördags eftermiddag!? Vi ska bowla, med hela släkten! Eller inte riktigt alla, men ca 15st, sen blir det adventsfika hemma hos mamma och pappa. Allt detta spektakel för att vi inte firar jul tillsammans med hela släkten längre, så då skulle vi göra något trevligt tillsammans innan jul istället.

Nu är det ju så typiskt att vi var även bjudna på födelsedagsfika ikväll hos min kära vän Josephine, även kallas Jos och Josse. Så vi ska göra allt i vår makt för att hinna med båda tillställningarna. Tror dock att det kommer bli lite för mycket för Hilma. Vi har sån tur att Jos päron bor rakt över gatan, så Hilma kan vi lägga här hemma och ta med oss barnvakten. Se hur kvällen slutar!

Nähe, nu måste jag nog väcka min dotter om hon ska hinna bli klara innan det är dags att fara till Flen. Nästan lite jobbigt att skriva ortsnamnet...

Tror att jag klarade av att blogga utan att förstöra nagellacket, grattis Camilla!

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: