lördag 1 november 2008

Inget spår efter Rolle!

Den där råttan tycks vara puts veck, i och för sig är det väl skönt. Det skulle vara skönare om jag fick se honom död. Jag ska tillägga en sak, den toaletten kommer jag inte besöka mera än nödvändigt och dessutom inte utan vapen.

Idag var det inplanerad myslördag. Vi började dagen med ett besök till Norrköping, det slutade med att det vara bara Hilma som fick handla. det var visst bara hon som hade med sig sin stora plånbok. Fast det var för hennes skull vi skulle åka från början. Nu börjar det bli kallt och hon behövde att par till lite varmare skor och mössa. Det blev givetvis lite mera...

Sen for vi hem och på menyn stod det plankstek, mums! Så nu sitter vi här framför CSI Miami med en godis- och chipsskål och Svensson, Svensson är på inspelning. Se om jag håller mig vaken genom allt detta. Igår somnade jag i soffan vid 20.30 och Roine väckte mig lagom till förflyttningen till sängen.

En liten uppdatering av dagen bara, nu ska jag koncentrera mig på Tvn och försöka hålla mig vaken=).

Go´kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vwt inte hur det är med Svensson Svensson eller hur det är med att vara förälder, mem till tvn kan man ju inte somna! För er som är uppe under skrivande stund så är ju The Cell på TV6 att föredra. För er andra med lite känsligare magar föreslår jag Blues Brothers 2000 på TV4+...

Anonym sa...

Givetvis menade jag att stava orden "vet" och "men" rätt, men när man har en hemmagjord taco i ena näven på fyllan är det lätt hänt att det blir lite fel.