söndag 2 november 2008

En mysig dag med familjen!



Idag började myssöndagen med en rejäl sovmorgon för oss alla tre. Hilma vaknade sist efter att jag väckt henne nästan vid 10.30. Nu förstår jag att ni är avundsjuka igen, min lilla sömntuta=)! Så efter en frukost så bar det av ut för att kratta löven som sakta men säkert har börjat ruttna bort. Man kan ju inte hinna med allt, men nu är det ganska fint där ute under träden. Det konstiga var att Roine tröttnade först och ville gå in...för en gångs skull!
Hilma skulle sitta i poolen som Roine körde löven i, det fick hon göra när hon hjälpte morfar med att kratta löv. Hon lär sig snabbt!
.
Så efter lunch och sovning så var det dags för söndagsteken. Japp, Roine och Camilla har blivit JÄTTEvuxna och gott blev det. Söndagsstek och efterrätt, kunde den här söndagen blivit bättre?! Knappast! Min underbara lilla familj!!
.
Får ju inte glömma kolakakorna som blev till efter att Hilma lagt sig nu ikväll, det är nog världens godaste kakor! Dom måste sparas till nästa söndag, så dom får nog hamna i frysen i källaren. För dit är det jobbigt att gå=).
.
För ni kommer väl ihåg att om en vecka är det min födelsedag!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vilken stilig karl du skaffat dig! Och vilken söt dotter. Puss