lördag 8 november 2008

Nu är det nära...

Nu är det bara 1h och 27 minuter kvar tills min födelsedag!!! Ska nog hålla mig vaken en stund till. Räknas det inte då till min födelsedag och man kanske kan få några presenter!? Tror dock inte min kära sambo tycker samma sak=).

Mina kära vännen Jos, Kristin och Tess (och lilla Kasper) åkte precis hemåt, blev en trevlig tjejkväll med mat, chips, dipp, grönsaker och förstås en massa prat. Alltid lika trevligt att träffas, synd bara att det inte blir så ofta längre. Desto roligare när det väl sker! Tack jättesnälla för de fina presenterna.

Jag vill också tacka Roine för den goda maten (köttet var dock lite segt) och förhoppningsvis den goda tårtan. Nu börjar det lika något, jag bakar och fixar tårta till han fyller, är det då inte rättvist att han fixar det till min?! Se om jag ångrar mig imorgon när den ska provsmakas, jag återkommer med tårtbetyget.

Noterade att Allan Svensson äger en likadan strykbräda som oss, men vi hade våran först!!!

Inga kommentarer: