torsdag 27 november 2008

Är det någons dammsugare som låter så här?!

Det här måste ni bara se, jag kan titta på det hur många gånger som helst. Peter Settman är ju så jävla bra! Älskar stavmixen, att komma på idén! Den som inte tycker det här är bra är ingen människa.
Humor på hög nivå och särskilt för mig som älskar ljudeffekter=). (4.55 in i klippet...)

Fattade inte hur detta fungerade med att lägga upp ett klipp, så ni får klicka er vidare på denna länk här nedan. Ni kommer inte ångra er, jag lovar!
http://www.youtube.com/watch?v=uAU1EugvPDU

Tack Kristin, jag garvar så jag gråter!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Roligt! Tur i alla fall att inte vår dammsugare låter så, vet inte om katten hade överlevt det...

Anonym sa...

riktigt rooligt! Gillar expressomaskinen bäst=)

Anonym sa...

Haha ja jag sa ju att den var rolig..man skarrat verkligen så tårarna sprutar=)Jag hoppas ja får träffa dej i helgen, har camillaabstinens!Puss