fredag 7 november 2008

Hoppsan!

Nu har det visst rusat förbi ett par dagar här och jag har inte hunnit med att blogga. Eller hunnit och hunnit, det kanske mer beror på lusten.

Har inget direkt spännande att uppdatera er med. Min födelsedag börjar närma sig och mina kära vänner kommer hit imorgon och firar, ska bli super mysigt!

Sitter just nu och väntar på att min lilla prinsessa ska vakna så vi kan åka in till Kvantum och handla lite mat, ekar i kylskåpet.
Ikväll blir det köpepizza och bara en lugn kväll, en film kanske...eller så somnar jag i soffan tidigt och missar hela kvällen=). Vi får se hur det blir!

Ha en trevlig dag!
Puss på er

2 kommentarer:

veronikaosth sa...

Buhuhuhu....jag vill också fira din födelsedag :(
Vi får ta en klassisk Statthelg när jag e hemma nån gång!
Kraaaamen

Anonym sa...

Grattis, du snart gamla människa
/Håkan