söndag 23 november 2008

Roine koden

Ligger här i soffan och funderar om jag ska försöka komma in i filmen eller om jag ska strunta i det och somna i soffan. Eller det sista alternativet och troligtvis det som jag väljer, titta på det sista avsnittet av One Three Hill som jag har på datorn.
Da Vinci Koden var ingen film som Camilla kände för idag och framför inte så här sent på kvällen och efter två tidiga dagar på jobbet.

Imorgon jobbar Roine kväll igen och det betyder sovmorgon med älsklingen. Åtminstone betyder det sovmorgon för Camilla, Roine har en tendens att skutta ur sängen så himla tidigt på mornarna när man inte måste. Det är alltså runt sex tiden...konstigt att detta fenomen skedde efter att Hilma kom till världen!? Då vet ju dom flesta vid det här laget att Hilma inte är vaken klockan sex, utan att han helt frivilligt går upp då. Konstig prick jag lever med! Vi får vänta och se hur det blir imorgon=).

Nu har jag bestämt mig för att det blir One Three Hill, nu har jag inte tid med det här tramset längre!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fyndig rubrik! Underbart!