söndag 23 februari 2014

Träning och fix med Luvan & Jag

Idag har jag gjort något som jag inte gjort på månader, varit på Friskis och tränat!
Jag har väntat och väntat på att mina fogar ska sluta kännas innan jag velat köra igång igen, men efter månaders uppehåll och vila så struntar jag i det lilla som känns nu. Jag hade bestämt mig för att ta det lugnt och det gjorde jag, men det är riktigt svårt att göra det när man väl är på plats. Jag provade med löpbandet och märkte ganska direkt att springa inte gick. Jag kände i stort sett direkt att det inte skulle gå, så efter 700m gav jag upp. Så sjukt tråkigt, men bara att gilla läget! Så det fick bli 5km PW istället innan jag körde lite arm- och benstyrka i väntan på att Kristin och Lisa skulle springa klart. Sen körde vi ett magprogram innan vi mötte upp Tess, köpte med oss lunch och åkte hem till oss.
Är det någon som kan några bra styrkeövningar som man ska göra för att få fogarna att må bättre?!

Nu på kvällen har jag fixat med Luvan & Jag's facebooksida och lagt ut alla färdigsydda mössor där och även lite småfix med hemsidan. Jag har fått en hel del beställningar bara idag, så himla roligt! Så det blev en beställning på tyger nu under kvällen, hittade en sida med helt underbara tyger och det var så svårt att välja bland allt fint. Men dessa blev det bland annat:



1 kommentar:

Sandra sa...

Vilka fina tyger! :)