torsdag 27 februari 2014

Paket från H&M

Jag hämtade även ut ett H&Mpaket när jag hämtade barnen. Det var bland annat svarta och vita leggings till sommaren till både Hilma och Maja och ett par varsina ballerina skor i tyg. Deras ballerina har Hilma haft i flera flera år och de är jättebra och verkligen prisvärda. Kanske inga skor som Maja ärver efter henne, men med tanken att de bara kostar 99:- så behöver hon inte ärva dom. Man kan kasta dom med gott samvete! De har hållet en hel sommar och utan att de får skoskav. 

Det bästa i paketet var dessa ljusstakar i koppar (jag vet att det inte är äkta koppar, men färgen liknar koppar), älskar dom!
De pryder nu vardagsrumsbordet tillsammans med en annan ljuslykta som jag tänker sätta en blomma i, istället för ett ljus. Gillar verkligen koppar och är ute efter fler detaljer i just det, tyvärr är det ganska dyrt och så fort jag hittar något så ligger priset på strax under 1000-lappen, inte okej just nu. Koppar passar så bra till tapeten i vardagsrummet. Den tapeten som jag ville tapetsera över:), men den får sitta kvar ett tag till och under tiden får jag göra den fin tillsammans med lite koppardetaljer istället:). 
Även dessa underbara servetter låg också i paketet! Älskar verkligen fjärilar och cerise, så de är helt perfekta! 



Inga kommentarer: