tisdag 25 februari 2014

Morgonträning

Lämnade Hilma på skolan och åkte sedan och mötte Kristin på Friskis. Riktigt skönt att träna på morgonen, jag är hur pigg som helst nu. Bara jobbigt när klockan ringer och man måste gå upp. I vanliga fall hade jag knappt fått i mig frukosten vid det här laget:). 
Åkte förbi bokrean innan jag åkte hem, det blev bara några barnböcker till barnen. Jag önskar att jag var en person som läser, men det är jag inte, så jag köpte inga alls till mig. Skulle jag få för mig det, så vet jag vem jag ska vända mig till. 
Innan Roine åkte iväg så hann vi även med att boka semestern till sommaren, vi har bokat Öland i två veckor, men jag tror vi bara stannar i ca 10 dagar. Vi får se, vi bestämmer inte det nu. Det vi vet är att en vecka är för lite och det tar ca 2 dagar för barnen att landa. Sen fyller Elvis 1 år mitt i allt, så jag tror han får fira sin födelsedag på en camping i år, tror inte det gör honom så mycket. Det är nog mest jag som kommer tycka att det känns underligt:).

Dags att städa undan lite dammtussar innan våra gäster, Cathrine, Ella och Filip kommer. De kommer hit efter jag att jag hämtat barnen på skolan/förskolan, ska bli kul att ses, det var ett tag sedan nu. 

Inga kommentarer: