torsdag 13 februari 2014

Sova middag och Guldbonus

Maja fick välja om hon ville gå till förskolan idag eller vara hemma. Hon valde att vara hemma, vilket jag var glad för. Det blev sent igår och hon ville hellre vara hemma och leka med sina presenter. En halvtimme innan jag skulle hämta Hilma från skolan ville hon vila i våran säng. Hon visste att jag behövde hämta hem Hilma men hon ville ändå ligga kvar i sängen medan jag gjorde det. När jag kom hem så låg hon och sov sött i våran säng, det tar på att fylla år. Sötnosen! 

Hon får sova någon timme innan jag antagligen får väcka henne, eftersom vi får besök av Kristin, Wille och Lovisa. 
Hilma fick jag inte ens med mig hem från skolan, hon ville hellre följa med Wilma hem och leka. 
Idag kom årets skörd av rabattkuponger och bonusar:). Tackar tackar! Det är bara Lindex som jag saknar, men de borde komma i veckan också:). Ibland lönar det sig att dra sitt kort...iaf på H&M.

Inga kommentarer: