fredag 21 februari 2014

Fyndat!

Hilma och jag var en sväng på stan idag, behövde köpa muffinsformar till mina semlemuffins som jag tänker göra imorgon. Hade för mig att de hade fina där, men blev besviken då de inte alls var så speciella. På vägen dit gick vi förbi Åkes (affären heter väl inte ens så längre...) och såg skylten "halva reapriset på barnskor" och det blev genast värt ett besök:). Det var en lycklig person som lämnade butiken med tre par skor för 363:- istället för över 1500:-, ett riktigt bra köp! 
Det var två par kavat, ett par höst/vår skor till Maja och ett par sandaler till Elvis.  Det var väldigt spännande att få skor på sig och speciellt den lilla lappen som satt på:). 
Sen köpte jag ett par röda Converse som är ganska många storlekar förstora till Elvis. De kommer nog passa till våren om ca två år, men för ynka 100:- fick de följa med oss hem iallafall. 
Fynd, fynd och åter fynd!!!

Inga kommentarer: