söndag 5 maj 2013

Trött

Gårdagens möhippa känns idag i fogarna. Inte för att vi var så aktiva, utan för att det blev en hel del stillasittande och självklart tänker jag mig inte för hela tiden och satt med benen i kors. Det känns rejält idag kan jag lova. Var i säng strax efter två och somnade väl en halvtimme senare pga värken och det var svårt att hitta en skön ställning i sängen. Så dagens koutsläpp ställer vi in och är bara hemma i solskenet. Vi har inte berättat för barnen att vi tänkt åkt dit, så de dom inte vet lider de inte heller av:). Så fort de fått i sig frukost och på sig kläder skulle de gå ut, så ingen nöd på dom inte.
Jag känner inte riktigt att gå där ute på ojämn mark bland flera flera 100 personer för att se några kossor som hoppar av glädje i 10 minuter, käka en bulle och dricka mjölk för att sen försöka ta sig hemåt igen. En mysig aktivitet men inget jag orkar med idag:).

Kanske blir det en sväng till Ingvaldstorp för att handla upp vårt presentkort vi fick när vi gifte oss. Det går nämligen ut om 2 veckor. Jag tänkte köpa en eller ett par pionbuskar och plantera, dels för att jag älskar den blomman och för att jag hade den i brudbuketten. Istället för att köpa en massa blommor som ändå dör för mig om några veckor/månader.

Inga kommentarer: