lördag 25 maj 2013

Känslor och minnen

Imorgon är det ett år sedan vi gifte oss, känns som igår men samtidigt väldigt länge sedan. Jag får fortfarande ett lyckorus när jag tänker på den dagen och hur den blev, perfekt! Jag skulle så gärna göra om den igen, på samma sätt. Men jag får nöja mig med filmen som finns, alla underbara foton och självklart minnena.

Idag ska vi väcka alla dessa känslor ytligare och gå på Tess och Henkes bröllop. De ska också vigas i Floda kyrka, så en hel del minnen kommer välla över mig. Sist jag var där så stod jag brud. Ska bli roligt att få vara med på deras dag, tråkigt bara att jag känner mig som en val i alla (tre) klänningar jag har att välja på. Inte tala om skorna, högklackat och foglossning känns inte som en bra kombination och jag är lite emot ballerina på bröllop. Se hur jag gör, ett ombyte får isåfall följa med.

Nu ska barnen göras ordning och skickas på utflykt med mormor, moster och sin kusin +övernattningsväska. Sen blir det solstolen om solen fortsätter hålla sig framme.

Inga kommentarer: