söndag 19 maj 2013

En dag i Norrköping

Idag har jag och min syster haft en heldag tillsammans i Norrköping och med målet att tömma plånboken:). Jättemysigt och väldigt skönt att få gå själva utan varken barn eller man i lugn och ro. Så vi tog det väldigt lugnt och hann verkligen kolla på allt som vi ville. Så det blev lite shoppat, jag blev väldigt nöjd av de saker jag hittade till mig. En bikiniöverdel som ska invigas redan imorgon (om appen håller vad den lovar), en tröja, en tunika som är jättefin med mage och hoppas den är lika fin utan och dessutom amningsvänlig. Sen var det Maja som fick mest saker och det var även tanken innan vi åkte, hon behöver fler shorts och t-shirtar och det köpte jag också.

Jag var ute efter ett par Newbie byxor till tjej och hittade de i rätt storlek och även en solhatt fick följa med hem. Så nu har jag ett komplett tjej- och killset till Mini att åka hem från BB i. Här nedan ser ni tjejkläderna och de nya byxorna och hatten, bodyn valde Maja när vi var på stan efter tandläkaren. Nu längtar jag verkligen efter att få ta på dessa små kläder på Mini, om bara veckorna kunde hå lite fortare:).

Inga kommentarer: