söndag 26 maj 2013

Dubbelfirande

Idag är det både vår första bröllopsdag och Mors dag, så det blev dubbelt firande. När barnen kom hem igen med mormor och morfar så åt vi vår bröllopstårta som legat i frysen i ett år nu och väntat på just denna dag. Den var faktiskt lika god som jag minns den. Finns en ganska stor bit kvar, så det blir nog en bit imorgon också:).

Sen drog vi (jag) igång ett rensa-släng-flytta-runt-saker projekt i källaren, detta ska senare resultera i att Mini inte behöver dela rum med sin pappas kontor. Vi ska lägga in golv, måla och tapetsera i ett rum k källaren så kontoret får flytta ner dit. När vi är klara kommer det inte vara ett förråd längre, jag är så himla nöjd att jag kunde knäcka denna idé för ca 2 veckor sedan.

Sen till kvällen lagade vi 3 rätters middag och jag fick jättefina blommor av barnen och en date av min man om ca 2 veckor.

En bra Mors dag och bröllopsdag helt enkelt❤.

Inga kommentarer: