fredag 3 maj 2013

Fredag och ledig helg väntar:)

Idag börjar min gravidpenning att gälla, men jag har 5 arbetsdagar kvar att jobba. Däremot jobbade jag min sista fredag på ett bra tag. Känns bra att snart få vara hemma och kunna ta det lugnt. Jag är så understimulerad på jobbet just nu, allt som jag annars brukar göra förutom att sitta i kassan har jag undvikit så mycket det går, för fogarnas skull. Det är så otroligt jobbigt att bara sitta där och kolla på allt som ska göras och be alla andra om att göra dom istället. Att sitta stilla i kassan i 7h dag ut och dag in är inte min grej. När jag kommer hem så gör jag inte heller något som kan skada och göra foglossningen värre. Men när jag slutat jobbat kan jag göra saker hemma, för då vet jag att jag kan vila dagen efter. Men just nu vill jag bara klara av att jobba mina sista dagar utan att pinas igenom dom.

Inga kommentarer: