onsdag 13 oktober 2010

Mina helgplaner

På fredag ska jag och Jos fara upp till Stockholm till Kristin och så ska vi äta middag och senare gå på Ladies Night tillsammans. Men helgen är inte över där, förhoppningsvis ska vi hinna med lite shopping och sen såg jag precis att det är chokladfestival på Nordiska museet i helgen. Jag var tvungen att ringa Kristin och informera om mina planer på en gång, Andreas får jag nog med mig iallafall, Kristin lät också intresserad=). Så passande att jag är i storstaden just denna helg och det kan jag ju absolut inte missa! Så jag hoppas att vi ska hinna med allt innan jag far hem igen på lördag eftermiddag.

Det är mycket Camillatid nu, eller en fest förra helgen och två halvdagar i Stockholm nu i helgen. Tänk så lite jag gjort bara jag de senaste 3 ½ åren och att hitta på något med tjejerna, det är inte så vanligt. Sen kan jag hålla med om att det skulle kunna få vara någon helg mellan dessa saker, men inte så mycket att göra. Ska bli väldigt mysigt iallafall. Ska försöka trolla fram lite pengar till lite shopping också och jag hoppas att det inte bara blir till barnen. Jag behöver lite nya kläder i min garderob också och speciellt en höst/vinterjacka. Jag hittade en för ett par veckor sedan i Norrköping som jag älskade och jag kände på mig redan då att jag skulle köpt den på en gång. Nu finns den inte kvar, skit! Så jag hoppas jag hittar en likvärdig eller en ännu snyggare i Stockholm.

Det ska bli underbart att tillbringa två dagar med Jos och Kristin!

2 kommentarer:

Krillan sa...

Oj oj vad jag längtar..familjen nilsson/daun är med på chokladfestivalen..alla gånger..speciellt Daun=)haha. Ska bli så grymt mysigt..snart snart snart!Ringer dig imorgon min vackra fina vän!Puss

Terece sa...

Vad härligt med tjejtid!!! Ha det så bra o njut..:-) O hälsa Martin Stenmarck. Hälsa Krillan o Josephine. Kram Terece