fredag 15 oktober 2010

Fredag!

Då var allting nedpackat (tror jag) för en natt i Stockholm. Sitter och väntar på att Roine ska komma hem med Jos så vi kan fara iväg. Något som är konstigt är varför Maja sover som längst när jag vill att hon inte ska göra det. Jag la hennes strax innan 10 och hon har inte vaknat än. Jag vill ju pussas lite med mina tjejer innan jag åker, så snart blir det nog till och väcka henne.
Det ska bli mysigt att tillbringa lite tid bara med Jos och Kristin (Andreas och Wille är också med på ett litet hörn), men vore det inte bra att packa ner hela familjen i någon större resväska och sen kan man plocka fram dom när det passar. Inte vid provhytten dock, men imorgon bitti för lite morgonmys. Låter inte det bra!?

Nu är dom här, så bäst att sätta lite fart! Trevlig fredag på er!

Inga kommentarer: