måndag 25 oktober 2010

Behöver er hjälp!

Nu sover barnen och Roine är på föräldrarmöte, så här är det lugn och ro (inte för att Roine brukar störa så mycket efter att barnen somnat).

Jag har ett problem och behöver er hjälp. Jag hittade på någon sida, om det var på styleroom.se eller på någon annan inredningssida har jag ingen aning om (det har blivit ett par vänder den senaste tiden för lite inspiration till hallen). Har i alla fall bestämt mig nu för hur jag vill ha det i hallen, det tog sin tid. Det jag skulle vilja ha er hjälp med är att hitta en väggdekor, en gatlykta som är ca 150 cm och i gammal stil. Så är det någon som har någon idé om var det kan finnas, känner någon med en sådan eller har en själva, berätta gärna det för mig då. Jag har googla som en tok och hittar ingenting och man blir ju knäpp. Jag är annars duktig att spara allt som jag hittar men det här var inget jag tänkte att jag skulle ha till en början.
Så nu sitter jag kväll efter kväll och googlar på detta, så ni kanske kan hjälpa mig så jag får lite mer tid till något annat. Vore väldigt snällt!

1 kommentar:

Nissetroll sa...

Den här hittade jag, men sen såg jag att du skrev väggdekor, men du får länken iaf: http://www.meandmyhome.se/se/art/gatlykta.php