torsdag 27 maj 2010

Underbar dag med vännen min!

En underbar dag till enda=).

Dagen har jag tillbringat med min älskade vän och hennes son, underbara du! Ett litet besök av Lisa och Felix hann vi med också, fika och barnen lekte! Så mysigt!

Idag har jag även fått dopet bokat och musiken fixad. vi hade tänkt att ha dopet lite senare i sommar, men det kan finnas en liten risk att Maja inte kommer i dopklänningen då. Så vi har nu flyttat det. Så igår kväll började jag med inbjudan och är nu nästan klar, ett litet besök på staden innan bara, räckte inte rikigt! Men dom blir så fina, rikigt nöjd! Ni ska självklar få se dom sen, när dom är klara och dom hedrade gästerna fått sina=).

Något som jag inte kan släppa, är mitt bröllop! Jag längtar så och planeringen för detta är i full gång. Nu har vi inte hittat ett datum eller år för den delen heller. Jag trodde det ett tag, tills vi upptäckte att det var studentdagen nästa år, inte det smartaste när jag har en kusin som tar studenten då! Typiskt! Jag vill så gärna gifta mig nästa år, hoppas bara att ekonomin kan tillåta det också=). Har ikväll suttit och lyssnat på en del låtar som troligtvis kommer spelar under denna dag. Jag tror att det är bäst att stänga av datorn och gå och lägga mig, annars gör nog Roine snart det. Tror han tröttnar på mitt spelande snart, eller gjorde det för 2h sen=). Han anar inte vad han gett sig in på... planering+ bröllop+ jag= en jobbig kombination=). Jag bara älskart!

Nu ska jag inte plåga min älskling längre och säga tack och god natt för idag!

1 kommentar:

krillan sa...

Tack, var en perfekt dag som alltid!!Ni ær bæst och vi mår som bæst tillsammans med er!!Puss