onsdag 19 maj 2010

Trött

Nu är jag trött!

Dagen har gått i ett. Jag började med en runda på stan tillsammans med Linn och mini kidsen. Var tvungen att införskaffa det sista till bröllopet på lördag, en vit body till Maja och strumpbyxor till mig. Kom även hem med lite till Hilma också, suprice! Nu när det har varit varm ute ett par dagar, så märks det att hennes t-shirtar inte riktigt räcker till.
Åkte direkt till jobbet och handlade lite saker, innan jag for till dagis för att hämta Hilma. Under resan ut till Valla så hällde någon snäll själ uppe i himlen ur all världens vatten just över Valla. Inte det lättaste med en bilbarnstol med Maja i, ett paraply, en dagisväska och en lycklig dotter som njöt av regnet påväg till bilen. Men väl hemma så kom Linn, Tyra och Arvid hit och stannade tills det var dags att hoppa i säng för Hilma. Så en saga och dusch senare som hon gott. Då var det bara Maja och jag kvar. Lite amning, en pyjamasklädd Maja och en dusch av mig så sitter vi här i soffan och nästan sover. Eller jag hoppas att Maja iallafall snart gör det, så jag får i lugn och rotitta på Tv en stund. Sen kommer jag somna gott, hoppas jag! Tycker inte om att sova själv, för jag sa väl att Roine var på kurs och kommer inte hem förän imorgon kväll vid 19...tror jag glömde berätta det=)!?
Så nu ska jag hämta lite choklad som visst fick följa med mig hem idag på min snabbhandling...

2 kommentarer:

Nissetroll sa...

Är det nu i helgen som Cathrine och Magnus gifter sig? Hälsa Cathrine och gratulera isf.

Camilla sa...

Just precis det är på lördag och självklart ska jag hälsa till henne.