fredag 7 maj 2010

Blåser storm

Usch, vad det blåser ute idag. Jag har precis ställt ut Maja i vagnen, jag funderar på om jag ska ta in henne igen. Nackdelen är att hon sover som bäst ute, det är väl lite lugnare där=). Hon får stå kvar ett tag till, det är ju bra med frisk luft!

Idag står det storhandling på schemat. Som vanligt har jag skjutit upp det i flera dagar. Hade tänkt att Maja och jag skulle göra det någon dag när Hilma var på dagis...men hittade andra viktiga saker att göra då=).
Ikväll kommer älskade Kristin med familj hit på middag, så mysigt. Så vi får se hur länge Hilma orkar vara vaken idag, eftersom dom skulle komma från Stockholm ungefär när hon brukar lägga sig. Hon är inställd på att Wille ska komma och leka så det ska nog inte vara några problem.

Helgen ska bjuda på en massa regn, så vi får se vad vi ska hitta på. Kanske ett besök i badhuset!? Fast då måste jag visa mig i baddräckt/bikini...tror inte det! Sitta och titta på i flera timmar har jag inte heller ro till, vi får se hur det blir med den saken.

Nu är det dags för en dusch. Passa på när Maja sover och Hilma leker så bra i sitt rum.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: