onsdag 12 maj 2010

God afton Sverige!

Nu har jag tröttat ut min syster så hon inte orkar blogga. Då är det bara att ställa upp. Så detta blogginlägg skrivs av mig, Niclas. Jag är Camillas bror för er som inte har stenkoll på vårat släktträd.

Jag har precis tatuerat en räv, och nej den är inte bakom örat utan på överarmen. Jag är väldigt stolt över min kroppsaccessoar, dock är den inte lika populär hos alla i familjen. Camilla påstår att det är för att hon fortfarande ser mig som tolv år. Sen kan man ju undra varför mamma är så skepptisk. Avundsjuk kanske? Jag borde ge henne en tatueringstid när hon fyller 50 i april. Vad snopen hon skulle bli.

På min tid här på Villagatan 5 har jag hunnit ätit ur Camillas kylskåp, gjort Camilla spelberoende och tittat på Roine när han premiärklippt gräsmattan.

Och varför luktar Camilla så milt?

Inga kommentarer: