fredag 27 december 2013

Tankar...

Jag ligger här i sängen och lyssnar på Elvis djupa andetag här bredvid mig. Han ligger omedvetet och kliar mig lätt på ryggen och det är väldigt mysigt. Problemet är bara att klockan är alldeles för mycket och jag kan inte sova. Det snurrar just nu många tankar, känslor, funderingar (och en nyårsmeny i huvudet). Ibland önskar jag bara att man skulle kunna stänga av allt och bara njuta av det fina och bra i livet istället, konstigt nog är de inte de tankarna som finns där när man ska sova. Jag kommer tänka till både en, två och tre gånger innan jag publicerar detta luddiga och kryptiska inlägg, (ledsen för det).

Bjuder er istället på några försök till ett fint kort på kusinerna från julafton, men det är långt ifrån lätt. Är det inte Tvn eller julgranen som distraherar, så räcker inte tålamodet till för att man ska hinna få en bra bild:).



Inga kommentarer: