måndag 2 december 2013

Gala

På lördag är den dags för personalfest och vi ska fira att vi har funnits på Lövåsen i 20 år, (tänk att jag har varit med i mer än 13 år...). Vi ska fira det med en galamiddag, roligt! Problemet är nu bara vad jag ska ha på mig, klädkoden är kavaj. Jag har ett bra tag nu letat efter en klänning till detta, men hittar ingen som är det "rätta". Jag som alltid hittar klänningar i mängder, då jag inte behöver någon. Jag är en person med väldigt stor klänningsgarderob och borde lätt kunna hitta någon där som passar, men känner inte för att ha någon där, vill ha en ny. Under gårdagen och idag har jag surfat runt på alla sidor som jag kan komma på som har klänningar, utan att lyckas hitta någon. Så snälla, tipsa mig gärna om du lyckas hitta den perfekta Camilla-klänningen. Hittade en jätte fin, men tyvärr låg priset på 2899:-, kanske inte riktigt den prisklassen jag tänkt mig...
Ska försöka hitta några fina roséguld-färgade armband som passar min Michael Kors klocka, skulle gärna vilja använda den mer än vad jag gör och särskilt på lördag. 

Mycket att styra upp innan lördag. Måste lägga bubblet på kylning också, jag tänker minsann inte amma den kvällen:). 

Inga kommentarer: