lördag 23 mars 2013

Shopping i Västerås

Idag åkte vi på en spontan resa till Västerås för lite shopping och ett besök på IKEA. Det roliga var att Roine hittade massor och även jag fick med mig lite hem. Dels bikinin nedan och en tröja från Kappahl och deras nya kollektion Hampton. Riktigt fin. Tyvärr så hittade jag ingen bild på den på deras hemsida, bara i beige och jag köpte en marinblå.
Denna gång fick barnen nästan ingenting, förutom Hilma som fick ett par gummistövlar. Jag köpte klänningen jag bloggade om för någon dag sedan till Hilma, men funderar på att spara den till hon fyller. Det tråkiga är att jag inte får se den på innan dess.

Tiden hemma innan vi bestämde oss för att åka, var hemsk! Jag var på så dåligt humör redan från att jag vakna. Varför?! Jo, våra älskade barn sprang in och ut i vårt sovrum sen strax efter 06 och frågade och begärde diverse saker. Maja var dessutom på uruselt humör och så fort vi satte oss i bilen så somnade hon och sov hela vägen till Västerås. Det var nog precis vad hon behövde. Shoppingen gick över förväntan trots det dåliga humöret hos henne och med en glassmuta klarade vi av den 5h shoppingen utan större bråk.



Inga kommentarer: