fredag 1 mars 2013

Huvudvärk från helvetet

Huvudvärken från helvetet hänger fortfarande kvar och så fort jag reser mig eller böjer mig ner så pulserar det något fruktansvärt. Efter gårdagens jobb, som var en pina, bestämde jag mig för att idag ringa till vårdcentralen. Så nu är det gjort och jag är välkommen dit vid 15, troligtvis är det bihåleinflammation, det var vad de sa på Apotektet igår iaf. Bara jag får något mot denna enorma smärta, så jag orkar jobba i helgen. För snål som man är så ska jag jobba, men idag hoppas jag att jag kan vara hemma. Som jag sa när jag ringde till jobbet, jag är inte döende, så ställer det till en massa problem så kommer jag. Men jag känner att det vore skönt att vara hemma.

Nu är det jag, soffan och friidrotts EM fram till 14.30 då jag måste röra mig mot stan.

Inga kommentarer: