fredag 15 mars 2013

Jacka till Hilma

Jag är i valet och kvalet vilken vårjacka jag ska köpa till Hilma. Hon fick en rosa skinnjacka i helgen när jag var i Stockholm men hon måste ha en annan också som tål lite mera. Denna från Kappahl gillar jag och konstigt nog Hilma med. Hon fick prova den för några veckor sedan och den satt jättefint, att den dessutom tål både vind och vatten är bara ett plus. Tyvärr så jobbar jag hela dagen idag, annars hade jag kunnat åkt ner på stan och kollat om den fanns kvar, eftersom det är 25% på ett helt köp tills idag. Jag har även hittat en på Lindex som är fin, men inte lika praktisk. Jag får nog fundera på det här ett tag till...

Maja har några jackor efter Hilma som får duga åt henne, känns onödigt att köpa nytt när det knappt syns att de är använda.

Inga kommentarer: