onsdag 13 mars 2013

Frisörbesök

Efter jobbet idag åkte jag direkt till Wenströmska Villan och min frisör för lite klipp och färg. Efter nästan 3h så har ni här resultatet, kanske inte de bästa bilderna, men jag är jätte nöjd! Även min frisör blev riktigt nöjd och stod med ett stort leende när hon såg resultatet. Jag brukar annars bara göra en massa tunna slingor för att slippa färga om håret efter ett kort tag, men idag blev det en ombre-färgning. Topparna är ljusare och även en del slingor så det inte skulle bli en skarp kant. Roligt att göra något nytt!
Sen blir aldrig mina lockar som jag vill ha dom när frisörerna gör dom. Det spelar ingen roll hur länge jag gått hos dom, det blir aldrig speciellt bra. Locka mitt hår vill de alltid göra, kanske inte så konstigt då de säkert plattar de flesta av sina kunder.
Men locka mitt hår gör jag allra bäst själv!



Inga kommentarer: