måndag 25 mars 2013

Lunch i solskenet

Barnen fick sin lunch ute idag. De ville gå ut och leka vid 11.30 och eftersom de lekte så bra och solen skiner så serverades deras lunch ute, till deras stora lycka!

Jag önskar så att denna snön kan försvinna och det blir några grader varmare ute. Jag vill fixa, plantera blommor och ställa dit ute möblerna. Men dagar som dessa med strålande sol från klarblå himmel är inte helt fel. Jag kan ändå inte sluta längta till våren, lägga undan vinterjackorna och att ta från skinnjackan och Conversen istället.

Nu kör vi påskveckan på jobbet med jobb HELA helgen, är inte ledig förrän nästa tisdag. Sen blir det vår, okej!? Sen håller vi tummarna att foglossningen håller sig där den är nu, på ett behagligt avstånd. Jag tänker hela tiden på vad jag gör och vad jag inte ska göra. Jag antar att efter 6 dagars arbete på rad och med ett rejält tryck på kunder, kommer sätta sina spår.

Dags att göra sig lite vacker till kvällens arbetsinsats, 15-19, ett lagom långt pass:).





Inga kommentarer: