torsdag 7 mars 2013

Semester

Imorgon har jag semester, så det blir en extra dag ledigt denna helg, skönt! Anledningen till detta är att Kristin och jag ska åka upp till Stockholm imorgon och shoppa men också Melodifestivalen, genrepet på lördag eftermiddag. Ska bli riktigt roligt!

En extra dag ledigt behövs just nu. I måndags gjorde jag något jag inte skulle ha gjort. Jag byggde en exponering med en massa chokladkakor och i efterhand räknade jag ut att jag drog en pall från lagret ut till butiken som vägde närmare 1000kg. Det tackar verkligen inte mig foglossning mig för, lätt att räkna ut innan. Men när man ber om hjälp och det börjar dra ut på tiden och för att hinna klart innan jag gick hem, tog jag tag i det själv.
Foglossningen har känts lite bättre efter ett par vabb-dagar för tre veckor sedan, men har nu trappats upp och gör riktigt ont. Fan! Så mitt foglossningsbälte får göra mig sällskap på Stockholms gator i helgen.

Inga kommentarer: