söndag 19 augusti 2012

Visning av Villagatan

Då var visningen över och så även denna semster vecka.

Nu blir det två lång dagar innan vi får veta om det finns något intresse för huset, på tisdag ringer mäklaren runt till de som kom, om ingen hör av sig tidigare förstås. Vår mäklare hade 14 visningar idag och vårt hus hade näst flest anmälda och även flest av de hus de sålt i Valla den senaste tiden. De husen har ju blivit sålda, så nu håller vi tummarna att detta ska gå snabbt och smidigt. Vi hade gjort ett mycket bra jobb med huset iaf!

Jag, mamma och Fia var ute en sväng till i skogen ikväll, det resulterade i ca 3liter svamp som får stå i kylen till imorgon innan de blir rensade.

Jag startade även upp min lilla hobby idag, som jag tänkte visa er imorgon. Den behöver lite tid att bli perfekt, jag måste testa mig fram lite granna. Återkommer mer om det imorgon.

Nu sängen! 

Inga kommentarer: