lördag 25 augusti 2012

Vår utgångsmusik


Änglagård - A Tribute to Sweden


Vi satt ca 2 veckor innan bröllopet och funderade på utgångsmusik. Vi hade tänkte att ha vår sista låt som utgångsmusik, men vi kom fram till att vi inte ville förstöra den genom att gå ut och inte hinna lyssna klart på den. Vi hade lite panik ett tag, men tillslut hittade jag denna. Roine är inget stort fan av Änglagård men denna låt gillade han med och det passade perfekt som utgångsmusik, underbar! Får rysningar när jag hör den igen.

Jag tänkte jag skulle visa er dom andra låtarna och särskilt Carin Widéns variant av Roines låt Forever. Den var helt fantastisk och det var flera som tyckte hon skulle spela in den på skiva. Som tur har jag den på film och den bruden kan sjunga! Vet inte riktigt hur jag ska kunna visa er som inte var där. Får lösa det.

Inga kommentarer: