söndag 12 augusti 2012

Helgens fynd!

För ett tag sen, då vi bestämde oss för att vi skulle flytta, så började jag kolla runt lite på tapeter till barnen. Jag fastnade direkt för denna tapet nedan till Majas rum och såg sen vad de gjort med en gammal blombänk. Så efter mycket letande, så har jag nu hittat en helt okej bänk som jag ska kapa benen på lite granna och sen ska den få ny färg också. Tror att den blir grön som
på bilden, Maja kan jag ju en så länge påverka, så att allt inte är rosa och lila.

Roine fick idag åka in till Möbelmagasinet när jag kom från svampskogen för att lägga bud på ett skåp jag gärna ville ha till Hilmas rum. 150:- så blev det vårt, ett kap, annars är de kända för att vara så himla dyra. Det ska också slipas och få färg, tror de blir lila som hennes stol och hyllkonsoller, eller så blir det vitt. Jag tror det skulle bli fint och lite roligare med en färg, det är ju så mycket annat som är vitt. Bild på skåpet kommer en annan dag...

Så nu blir det ett par timmar i garaget framöver:).

Inga kommentarer: