onsdag 15 augusti 2012

Gratis inträde på Kolmården!

Då lämnar vi ett soligt Skara med klarblå himmel för att åka hemåt igen. Det blir något/några stopp längst vägen, vi har ingen brådska hem. Men vi kommer nog tillbaka, kanske redan nästa år.

Jag har ETT gratis inträde på Kolmården för ett BARN, hade två från början men den har jag redan gett bort. Så först till kvarn, hojta till om någon är intresserad! Den gäller hela augusti ut och helger i september. Eftersom vi har årskort så har vi ingen användning av den.

5 kommentarer:

Terese Rydberg sa...

Milly vill gärna gå in gratis! :-)

Camilla sa...

Då ska hon absolut få göra det:). Ska jag skicka biljetten, eller är ni i krokarna?

Terese sa...

Åh vad roligt! Vi ska nämligen till Kolmården den 27:e. Vi är i k-holm nästa helg hos mina föräldrar. Kan vi hämta den då om du är hemma? Annars kan du ju alltid lämna den hos mina föräldrar i brevlådan.

Camilla sa...

Jag är ledig nästa helg och än så länge har vi inga planer. Jag kan försöka komma ihåg (och iväg den lilla biten) och lägga den i brevlådan hos dina föräldrar. Det är bra att den kommer till användning då vi har årskort och inte har någon användning av de.

Terese sa...

Alltså det är nu i helgen vi ska till k-holm. Du vet att mina föräldrar inte bor kvar i valla väl? :-)
Jag kan skicka meddelande till dig på FB med min adress annars.