lördag 27 mars 2010

I bilen

Sitter just nu i bilen hem från Stockholm. Vi har varit på Andreas 30 års kalas och Willes 1 års kalas, mycket trevligt! Det blev en hel dag, vi åkte vid 10 imorse och är hemma om en timme. Vi gjorde ett stopp på ett Mc Donald´s för att Hilma skulle få lite mat i magen innan hon somnade. Efter en god paj- och tårtbuffé, så var varken Roine eller jag speciellt hungriga, men Hilma hade inte rikigt tid att äta på kalaset, så nu är hennes mage mätt och jag har två sovandes barn i baksätet.

Gårdagskvällen gick jättebra. Maja sov som jag skrev igår i sin vagn tills jag väckte henne vid 22 när jag ville byta soffan mot sängen. Hon fick då lite mat och sen somnade hon om relativt fort och sov till 03.40. Så himla skönt! Vi får se hur det går idag, eftersom hon sover nu och som egentligen är hennes skrikperiod. Vi håller tummarna för en lika lugn kväll, eftersom jag är trött och vill sova ganska tidigt ikväll. Jag hoppas att jag har en snäll sambo som kommer låta oss få en sovmorgonen imorgon, vore ännu bättre om Hilma tog sovmorgon, så även han fick sova lite längre=). Men detta är ju inte så troligt!

Nu ska jag hålla Roine lite sällskap!

Inga kommentarer: