måndag 22 mars 2010

Grattis Wille!

Idag har Hilmas önskan om att få åka buss slagit in. Mamma kom och hämtade en lycklig Hilma efter lunch för en tur till stan och uppdraget var ett par nya gummistövlar. Det blev också ett besök på biblioteket, Hembagarns och leksaksaffären. Detta lilla äventyr passade jättebra idag eftersom jag skulle till barnmorskan på återbesök, så kunde jag hämta upp dom när jag var klar.

Vi måste också gratulera världens sötaste William på sin 1-årsdag. Grattis grattis, paketen kommer på lördag!


Wille, Midsommar -09

Eftersom Wille fyller år idag och Hilma skulle till stan, så gjorde hon klart för mig att hon var tvungen att handla ett paket till honom. Så jag skrapade ihop 60kr ur plånboken (ett under att jag hade några kontanter överhuvudtaget) så dom fick hon. Vad det blev för present är en hemlis, bara Hilma och hennes mormor vet vad det är i det vältejpade paketet. Jag tror jag kan ana=).

Dags för lite matlagning!

1 kommentar:

Krillan(wilson) sa...

Tack tack säger William och jisses så liten jag är där=)Nu är jag ju jätte stor, ser fram emot att träffa er på mitt kalas=)Puss från Wilson med familj=)