onsdag 10 februari 2010

SUSHI!!!

Jag som var så sjuk sugen på sushi innan jag satte mig i soffan och slog på Halv åtta hos mig! Jag kan inte påstå att suget blivit mindre... Det är nästan så att jag snart går ut i köket och lagar till det, av det lilla vi har hemma. Typiskt att Roine inte är hemma, det är hans uppgift att laga sushi i vårat hushåll, eftersom jag skulle kunna säga att jag bara måste ha det för att jag är gravid, då skulle han självklart göra det till mig=). Men nu är han i Stockholm, sittandes på en resturang med hans andra utbildningskompisar. Han får nog bli skyldig mig sushi tills på fredag, rättvist va!?=)

2 kommentarer:

Nissetroll sa...

Såklart! Du måste ju få det du vill ha så du är föreberedd på bästa sätt inför förlossningen. Och så blir nog bebisen smart av fisken i sushin och Roine vill väl ha smarta barn när han ska bygga Legomodeller?

Camilla sa...

Helt rätt=). Nu hade jag inte så mycket till fisk hemma idag, det blev lite crabsticks. Man gör så gott man kan. Jag har konstaterat att det hade varit betydligt mycket lättare om det var chips, popcorn eller glass jag var sugen på=).

Nu är jag nöjd, men jag kan kanske äta sushi på fredag med=)...