söndag 21 februari 2010

Skön söndag!

Idag har det varit en väldig lugn söndag, i alla fall för min del, Roine har hunnit med desto mera. Jag har inte gjort någonting vettigt, bara tagit det lungt. Tog till och med en tupplur på nästan 2h medan mina tjejer gjorde detsamma. Hilma sov sin första middag idag på över en vecka och Maja är inte så svår vaggad=). Så då passade jag på att sova lite själv.
Roine har idag varit och handlat lite material till Hilmas nya rum, även fixat där inne, kört en säng till mamma och pappa och en runda med snöskyffel blev det visst också.

Nu ska jag se om jag kan få ner honom från övervåningen så vi kanske kan titta på en film. Som sagt inget vettigt från min sida idag inte, men en väldigt skön söndag!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej! Jag satt idag här och googlade bobbycar husvagnar och fann din blogg. Jag såg att det var typ 2008 du skrev om den, men vet du vart dom finns att köpa? om dom fortfarande finns på marknaden?

Mvh Evelina

Camilla sa...

Jag vet att Lekhuset i Norrköping har haft den för några månader sen och jag tror dom finns kvar!