torsdag 4 februari 2010

Magsjuka på dagis!

När jag hämtade Hilma på dagis för ett tag sedan så informerade dom om att ett barn spytt under dagen och fått gått hem. Vill verkligen inte få magsjuka här hemma nu! Så vad ska man göra nu för att slippa bli smittad?! Hilma får inte lika många pussar idag som hon brukar få. I och för sig har jag hört att det kan sätta igång förlossningen, men nej tack! Jag hoppas verkligen att vi slipper det här hemma och särskilt eftersom Roine ska åka på utbildning måndag till torsdag nästa vecka.

Idag står 18års kalas hos kusinen på schemat, Grattis Patrik! Se om vi hinner med lite städning här hemma innan dess, Roine är på ingång och dammsugaren står redo för honom här hemma=).

Dags att göra lite nytta!

1 kommentar:

Frida sa...

Vitpepparkorn! När vi har magsjuka på min avdelning så brukar jag ta typ 10 korn. Så är det bara att be till gudarna att det funkar... Hoppas verkligen att ni klarar er!