torsdag 10 december 2009

Äntligen kom svaret

Idag hamnade äntligen havandeskapssvaret i våran brevlåda och det var ett bra beslut dom hade fattat, jag fick helt HP från och med den 22:a. Så himla skönt att slippa bråka med dom om det hade visat sig att det bara var halvt eller ännu mindre.

Jag hade tänkt att jobba hela nästa vecka, 6 dagar, sen jobbar jag nämligen bara dagen innan julafton och sen är jag ledig i en hel vecka. Men just nu känns det som min foglossning tänker sätta stopp för detta.
Jag har aldrig haft så här ont som jag har just nu, kan ju för tusan inte ens gå normalt! Så imorgon ska Linn och jag kolla igenom schemat och se vad vi ska göra av mig nästa vecka. Jag vill så gärna jobba nästa vecka, men jag tror inte det kommer gå som det känns just nu. Jag har än så länge kortat ner min tid med två timmar på torsdag och sen kanske jag tar ledigt på fredag om det går att fixa. Så jag kan klara av helgen istället och få lite pengar iaf=).
Jag vill ju inte bli sängliggandes bara för att jag har gett mig tusan på att jobba dom sista dagarna, kanske får jag ge mig!?

Vem vinner, foglossningen eller jag!?

1 kommentar:

Marie sa...

Men du ska ju inte behöva slösa föräldradagar, kan du inte jobba för att du har ont så kan du ju sjukskriva dig. Du har ju rätt att vara sjukskriven en vecka utan sjukintyg. hoppas det inte blir värre, jag har ju haft turen att bli otroligt mycket bättre.